Somat Logo

Mesec za promene

Svi mi imamo loše navike. I uglavnom su povezane s ishranom. Mislimo da je Mesec sreće prava prilika da se otarasimo bar nekih! Ali nemojte da žurite. Promene u ishrani u početku nisu lake. Zato je najbolje da pravite male korake. Ili još bolje – pravite ih u društvu!

Postanite vegan... na jedan dan

Šta kažete na vegetarijanski ili čak veganski dan? Uzdržite se od mesa jednom nedeljno i isprobajte nove, ukusne recepte. Svinjetina posebno ne bi trebalo da bude prečesto na vašem tanjiru. Visok sadržaj arahidonske kiseline, masne kiseline, može da poveća bol u zglobovima. Velike studije su pokazale da vegetarijanci imaju bolji nivo krvnog pritiska, bolju telesnu težinu, manje kardiovaskularnih oboljenja i duži životni vek. Međutim, meso i kobasice nisu isključivo nezdravi. Oni sadrže i vitamine i minerale koji su važni za organizam.

Bolje je uz plan

Ako zapišete šta želite da uradite, biće vam lakše da se toga pridržavate. Nemojte previše da razmišljate. Svaki dan se površno planira. Npr. jedete meso ponedeljkom, utorkom se hranite vegetarijanski, petak je dan za ribu i tako dalje.

Rutina postaje navika posle 66 dana. Ali morate da izdržite 66 dana. Jasno definisan plan vam pomaže u tome.

Slatko

Slatkiši ne mogu da vam naškode kada ih jedete povremeno. Na primer, čokolada izaziva sreću. Osim šećera i masnoće, ona sadrži i proteinski gradivni blok triptofan. On se koristi za proizvodnju serotonina, koje je poznat kao hormon sreće. Iako sreće nikad dosta, čokolade ipak može da bude previše. Zato bi bilo dobro da s vremena na vreme umesto nje uzmete jabuku. U kombinaciji sa muslijem, jogurtom i malo meda, dobićete ukusnu zamenu za nezdravu hranu.

Počnite da kuvate!

Kuvanje je bolje od izlaska u restoran. S jedne strane, mnogo je zabavno kada stojite u kuhinji sa najmilijima i zajedno pripremate obrok, a s druge strane, štedi novac. Steknite naviku da redovno kuvate. Najbolje bi bilo sa bliskim osobama. Naučite svoju decu trikovima za kuvanje. Uputite video-poziv baki i deki ako imate pitanja o njihovom tajnom receptu. Možete to čak i da uvedete kao nov nedeljni režim. Baka će se definitivno oduševiti.

Pametno pranje sudova

Što se tiče pranja sudova, bilo bi pametno da uvedete pametne trikove u dnevni režim:

  • Prvo izvadite donju rešetku za ceđenje iz mašine za pranje sudova kako se voda ne bi izlila odozgo.
  • Dobro bi bilo da stavite poklopce i druge sitnice u mrežu za veš kako ne bi pali kroz rešetke u mašini za sudove.
  • Nema potrebe za prethodnim namakanjem: Somat uklanja čak i najuporniju prljavštinu kao što su masnoća i zagorela hrana, a sudovi ponovo postaju lako i savršeno očišćeni.

Pogledajte naše proizvode

Male promene u svakodnevnom životu dovode do velikih razlika na duge staze. Uživajte dok birate svoje nove navike. I iskoristite Mesec sreće da ih primenite u praksi. Uvek imajte na umu: Nemojte ništa da radite sami. Provoditi vreme, menjati stvari i živeti iznova je mnogo zabavnije u društvu.

Pronađite svakodnevne ideje i uključite se u izazov #MojReceptZaSreću!

  1. Vežbanje: Uvedite novu naviku, na primer, bavite se sportom ili jogom.
  2. Dobra hrana: Napravite jelo samo sa sezonskim povrćem i podelite ga naširoko!
  3. Osmeh: Napravite i podelite spisak pesama za popravljanje raspoloženja sa pesmama koje vam uvek izmame osmeh!
  4. Meditacija: Navedite i podelite tri najbolje stvari koje su vam se dogodile danas
  5. Osmeh: Nasmejte se i popravite svoje raspoloženje – široko se nasmejte na jedan minut dok perete sudove. Podelite svoje utiske!
  6. Dobra hrana: Napravite smuti za celu porodicu sa svojim omiljenim voćem i podelite šarene slike
  7. Iskustvo: Unesite prirodu u kuhinju sa biljkom koja može da se koristi u kuvanju ili samo sa zelenim biljkama koje unose svežinu

Pročitajte više o izazovu

Plašite se nereda? Nema potrebe!

Kada se vaš trenutak zajedničkog uživanja završi, nema potrebe da brinete o prljavim sudovima. Somat uklanja čak i najuporniju prljavštinu kao što su masnoća i zagorela hrana, a sudovi ponovo postaju lako i savršeno očišćeni.